ترفند ها و نکته ها

برندگان لاتاری برای امور خود به کجا مراجعه کنند؟

بعد برنده لاتاری شدن باید گام‌های اداری و پزشکی مختلفی را بردارید که مهم‌ترین آن‌ها تکمیل فرم‌های مختلف و نیز انجام معاینات پزشکی و… هستند. نکته اینجاست که تمامی این گام‌ها باید درست برداشته شوند تا در مسیر مهاجرت شما مشکلی ایجاد نشود. انجام درست این مراحل درگرو بهره گیری از یک متخصص مهاجرت کاربلد است. در این مطلب قرار است به طور کامل شما را راهنمایی کنیم که بعد از برنده لاتاری شدن چه کنید؟ اگر برای شما هم سوال است که برندگان لاتاری برای امور خود به کجا مراجعه کنند؟ این مطلب برای شماست.

مهم‌ترین گام بعد از برنده شدن در لاتاری

برای انجام امور بعد از برنده لاتاری شدن به شکلی کاملا بی‌دردسر، باید از یک کارشناس حرفه‌ای کمک بگیرید. اولین کاری که قرار است بعد از برنده شدن در لاتاری انجام دهید، تهیه و تکمیل فرم‌های مختلف است. این فرم‌ها باید زیرنظر یک کارشناس مهاجرتی کاربلد پر و تکمیل شوند. در گام بعدی می‌بایست یک فرم بسیار مهم و دارای اهمیت به نام DS-260 پر و تکمیل شود. شاید تصور شما مانند بسیاری از افراد این باشد که اگر این فرم را زودتر ارسال کنید، زودتر به مصاحبه دعوت می‌شوید. این را بدانید که این تصور کاملا اشتباه است. مبنای دعوت شدن شما به مصاحبه یک کد ۱۴ رقمی به نام Case Number است.

بعد از تمامی این مراحل تازه نوبت به مراجعه شما به پزشک معتمد سفارت آمریکا می‌رسد. باید در این قسمت آزمایش‌های پزشکی مختلف و واکسیناسیون روی شما انجام شود. این کار دولت آمریکا را از بابت سلامت جسمی کامل شما برطرف می‌کند. به طوری که اطمینان حاصل می‌شود که شما هیچ خطری برای شهروندان آمریکایی ندارید. یادتان باشد که گرفتن وقت پزشک متعمد و انتخاب سفارت آمریکا، کاری پیچیده است. به همین دلیل استفاده از یک کارشناس مهاجرتی ضروری است. در گام آخر باید در سفارت آمریکا مصاحبه شوید.

این مطلب را هم بخوانید :   سرمایه گذاری در گرجستان و خرید ملک در گرجستان با ویز جورجیا

کارت سبز؛ بهترین گزینه برای انجام امور برندگان لاتاری

اگر به دنبال انجام بهترین امور برای مهاجرت خود به آمریکا هستید، بدانید که بهترین گزینه رو به روی شماست. ما بی‌دردسر کار شما را برای سفر به آمریکا راحت کرده و رویای حضور در کشوری توسعه یافته را برای شما تعبیر خواهیم کرد. ما علاوه بر امور لاتاری، برای گرفتن انواعی از ویزا و… نیز درخدمت شما هستیم. فرقی نمی‌کند قصد مهاجرت به آمریکا را دارید یا به دنبال رفتن به کانادا هستید؟ ما در هر حالت درخدمت شما هستیم.